Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?

- anatomija
- astronomija
- bakteriologija
- biohemija
- biologija
- botanika
- defektologija
- eksperimenti
- elektronika
- elektrotehnika
- energetika
- entomologija
- farmacija
- fizika
- genetika
- geografija
- geologija
- hemija
- informatika
- ishrana
- matematika
- mašinstvo
- medicina
- molekularna biologija
- okeanologija
- paleontologija
- pivarstvo
- poljoprivreda
- povrtarstvo
- programi
- psihologija
- robotika
- seizmologija
- stomatologija
- svemir
- termodinamika
- veterina
- voćarstvo
- zdravstvo
- zoologija
- šumarstvo













CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9046
Najnovi član: dudanena

Najnoviji tekstovi:

slika Kviz 35 (kviz 35)
slika Razvoj emocionalne inteligencije kod dece (psihologija)
slika Dobitnik i rezultati Kviza 34 (Dobitnici i rešenja)
slika Kviz 34 (kviz 34)
slika Znanje kao pasoš za budućnost (ICT)
slika Jedinstveni narod i zemlja Slavena (istorija)
slika Da li je ekcem kod dece povezan sa alergijama i astmom? (medicina)
slika Četvrta industrijska revolucija i proširena realnost na Sinergiji 17 (ICT)
slika Mihail Labkovski: Pustite decu da budu - deca! (psihologija)
slika Isidora Bjelica - Crnogorske princeze (istorija)





REGISTRUJTE SE
i èitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
priroda ::: defektologija

9. januar. 2009.
ASISTIVNE TEHNOLOGIJE ADAPTACIJA RADNOG MESTA

Cilj ovog rada jeste da ukaže na moguću primenu asistivnih tehnologija u procesu adaptacije radnog mesta osobe sa invaliditetom, kao i da analizira moguće pravne i praktične mogućnosti za primenu. Asistivne tehnologije obuhvataju svaki ajtem, deo opreme ili sistem koji se koristi u cilju poboljšavanja, održavanja ili povećavanja učinka osobe u realizaciji pojedinih svakodnevnih aktivnosti. Cilj asistivnih tehnologija na globalnom planu je da pomognu deci i odraslima sa hendikepom da žive, uče, rade i igraju se na što višem stepenu samostalnosti i nezavisnosti.

word document
7 strana
20 kb

Veselin Medenica

Otvori ceo tekst ->



24. decembar. 2006.
UPOTREBA PROGRAMA ZA 2D ANIMACIJU KROZ KORIŠĆENJE ACTION SKRIPTA U SVRHU REDIZAJNIRANJA, REPROGRAMIRANJA I PRILAGOđAVANJA KLASIČNIH VIDEO IGARA ZA DECU SA MOTORIČKIM OŠTEĆENJIMA

- naučni rad -


     Ovaj projekat smo započeli pretpostavkom da iako kompjuterske igre najčešće služe za razbibrigu, njima je moguće razvijati određene sposobnosti. Razvoj sposobnosti bi trebalo da bude znatno bolji u kontrolisanim uslovima.
     Druga važana činjenica je da su kompjuterske igre komercijalne i da se izrađuju za prosečnog korisnika. U svetu, a naročito u SAD su se razvila dva pristupa problematici pristupačnosti softvera i to:
     
     1. Dizajn za sve
     2. Asistivne tehnologije
     

     Još 2003. Godine na kongresu AAATE a vodile su se debate o praznini koja ostaje čak i onda kada ova dva pristupa u potpunosti zažive. Ta praznina je za ono vreme bila puko teoretisanje, ali se danas razvijene zemlje u kojima su ICT u potpunosti integrisane u sistem specijalnog obrazovanja zaista sučavaju sa GEP-on tj. prazninom koja je nastala.
     
     word document
     9 stranica
     443 kb
     

Veselin Medenica, Ivona Fuštić, Bojana Reljić

Otvori ceo tekst ->



15. decembar. 2006.
Upotreba savremenih informatičkih pomagala u vaspitno-obrazovnom radu sa telesno invalidnom decom predškolskog uzrasta

- referat -

10. JISA kongres 2005 godine, Herceg Novi


     Informatičke tehnologije pružaju mogućnost da deca sa telesnim invaliditetom mnogo lakše dođu do potrebnih znanja na konstruktivan i zanimljiv način.

     Telesni invaliditet ne mora da sprečava decu i u razvoju intelektualnih sposobnosti.
     
Računar predstavlja adekvatnog saveznika u uvežbavanju motornih, kognitivnih, perceptivnih i drugih sposobnosti deteta. U vaspitno obrazovnom radu računar ne predstavlja cilj već sredstvo putem koga se dolazi do rezultata rada.

word document,
15 strana
267 kb


Veselin Medenica

Otvori ceo tekst ->



12. decembar. 2006.
Igra i igračke deteta sa posebnim potrebama predškolskog uzrasta

- Naučni rad -


Igračke su osnovno sredstvo koje se koristi u okviru vaspitanja i obrazovanja dece predškolskog uzrasta. U ovom radu obratićemo pažnju na nekoliko faktora koji su esencijalno bitni za pospešivanje razvoja deteta:
  • način i svrsishodnost upotrebe igračaka
  • vrste i osobine igračaka
Način upotrebe igračaka, kao i izbor adekvatne igračke mora pratiti razvojni kontekst, bilo da se njihova upotreba vezuje za defektološku procenu, tretman ili vaspitno obrazovni rad sa decom predškolskog uzrasta.

word document
12 strana
1.374kb

Veselin Medenica, Fuštić Ivona

Otvori ceo tekst ->




AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje
obuka20
administracija01

Najnoviji blogovi:

08. 02. 2015.
Staniša Krsmanović
- NEZNAM, NEŽELIM, NEMOGU: Ovo su najveće greške u pravopisu srpskog, hrvatskog, bosanskog ili ma-kako-ga-zvali jeziku
17. 01. 2015.
Staniša Krsmanović
- 5 istina koje znaju samo mentalno snažne osobe
22. 12. 2014.
Staniša Krsmanović
- Boris Dežulović: Adio pameti
04. 12. 2014.
Anita Momčilović
- "Noć knjige" 12. decembra 2014. od 17 do 24h
04. 11. 2014.
Anita Momčilović
- Uspešno završen 59. Međunarodni Sajam knjiga u Beogradu
03. 09. 2014.
Staniša Krsmanović
- Шта је полуинтелектуалац?
14. 07. 2014.
- Gde su ljudi?
12. 07. 2014.
Siniša Stamatović
- Multi Language - Univerzalni rečnik reči
16. 06. 2014.
- LUK I LIRA
12. 06. 2014.
- SCIENTIA SEXUALIS




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 21
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 21




© 1999. - 2017.
Digitalna Srbija pravi
1Sva prava zadržana ||| All rights reserved