Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?


- akcije
- antropologija
- arheologija
- bankarstvo
- beletristika
- biznis
- ekonomija
- etnografija
- etnologija
- filozofija
- finansije
- gastronomija
- geopolitika
- istorija
- istorija umetnosti
- istraživanja
- jezik
- književnost
- kontrola kvaliteta
- lingvistika
- menadžment
- metodika
- narkomanija
- novinarstvo
- obrazovanje
- pedagogija
- popularna psihologija
- pravo
- psihologija
- religija
- saveti
- slikarstvo
- sociologija
- sport
- srpski jezik
- turizam
- zaštita












CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9061
Najnovi član: makija1989

Najnoviji tekstovi:

slika Miško Petrović izlaže u Nišu (umetnost)
slika Više od 100 stranih studenata ovog leta u Beogradu (kultura)
slika Zadaci za raspust (pedagogija)
slika Нада Петровић - РЕЧ У ЗБЕГУ (beletristika)
slika Nagrada za male srpske robotičare u Parizu (nagrade)
slika Najbolji hrvatski maturant pred Kolindom: "Svaka čast Srbiji, imamo im na čemu zavidjeti" (skupovi)
slika Globalna škola preduzetništva (Globalna škola preduzetništva)
slika Španska ideja na srpski način (Globalna škola preduzetništva)
slika Zašto bi studenti trebalo da se više interesuju za sport? (sport)
slika Državotvorna politika subvencionisanja privrede (ekonomija)





REGISTRUJTE SE
i èitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
drustvo:::pedagogija
31. januar. 2007.

КОМПЈУТЕРСКА ТЕХНОЛОГИЈА, ОБРАЗОВАЊЕ И УЧЕНИЦИ СА ПОТЕШКОЋАМА У УЧЕЊУ


Упркос нормалном интелектуалном функционисању, ученици са потешкоћама при учењу испољавају теоријске мањкавости које ометају њихов напредак у учионицама за опште образовање. Иако они имају исте потребе као и други ученици, њихов приступ креативним и изазовним могућностима учења често је специфичан. Њихова оскудна знања (умећа) у основним областима утичу на њихове способности, разумевање и усвајање садржаја из природних наука. На пример, тим ученицима може представљати проблем читање одређених области, (наставне јединице), слушање и хватање бележака на часу, састављање разумљиво написаног рада, или испуњавање тестова.
Осим тога, може им недостајати и искуство, фонд речи и технике учења неопходне за успех у школи. Упркос томе, већина учитеља наставника и професора се ослања на предавања, уџбенике и писане тестове, као на основне начине изношења и вредновања учења у областима као што су природне науке. Чак и онда када ученици са потешкоћама у учењу могу да добију прелазну оцену из општеобразовних предмета, као што су природне науке, они и онда имају слабије оцене од њихових другова са слабијим постигнућима.

Snimi ceo tekst

word document
7 strana
13 kb


dr Славољуб Хилченко



Zasad nema komentara na ovaj tekst!



AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje
obuka20
administracija01

Najnoviji blogovi:

08. 02. 2015.
Staniša Krsmanović
- NEZNAM, NEŽELIM, NEMOGU: Ovo su najveće greške u pravopisu srpskog, hrvatskog, bosanskog ili ma-kako-ga-zvali jeziku
17. 01. 2015.
Staniša Krsmanović
- 5 istina koje znaju samo mentalno snažne osobe
22. 12. 2014.
Staniša Krsmanović
- Boris Dežulović: Adio pameti
04. 12. 2014.
Anita Momčilović
- "Noć knjige" 12. decembra 2014. od 17 do 24h
04. 11. 2014.
Anita Momčilović
- Uspešno završen 59. Međunarodni Sajam knjiga u Beogradu
03. 09. 2014.
Staniša Krsmanović
- Шта је полуинтелектуалац?
14. 07. 2014.
- Gde su ljudi?
12. 07. 2014.
Siniša Stamatović
- Multi Language - Univerzalni rečnik reči
16. 06. 2014.
- LUK I LIRA
12. 06. 2014.
- SCIENTIA SEXUALIS




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 7
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 7




© 1999. - 2018.
Digitalna Srbija pravi
1Sva prava zadržana ||| All rights reserved