Упркос нормалном интелектуалном функционисању, ученици са потешкоћама при учењу испољавају теоријске мањкавости које ометају њихов напредак у учионицама за опште образовање. Иако они имају исте потребе као и други ученици, њихов приступ креативним и изазовним могућностима учења често је специфичан. Њихова оскудна знања (умећа) у основним областима утичу на њихове способности, разумевање и усвајање садржаја из природних наука. На пример, тим ученицима може представљати проблем читање одређених области, (наставне јединице), слушање и хватање бележака на часу, састављање разумљиво написаног рада, или испуњавање тестова.
Осим тога, може им недостајати и искуство, фонд речи и технике учења неопходне за успех у школи. Упркос томе, већина учитеља наставника и професора се ослања на предавања, уџбенике и писане тестове, као на основне начине изношења и вредновања учења у областима као што су природне науке. Чак и онда када ученици са потешкоћама у учењу могу да добију прелазну оцену из општеобразовних предмета, као што су природне науке, они и онда имају слабије оцене од њихових другова са слабијим постигнућима.
word document
7 strana
13 kb
" />
Упркос нормалном интелектуалном функционисању, ученици са потешкоћама при учењу испољавају теоријске мањкавости које ометају њихов напредак у учионицама за опште образовање. Иако они имају исте потребе као и други ученици, њихов приступ креативним и изазовним могућностима учења често је специфичан. Њихова оскудна знања (умећа) у основним областима утичу на њихове способности, разумевање и усвајање садржаја из природних наука. На пример, тим ученицима може представљати проблем читање одређених области, (наставне јединице), слушање и хватање бележака на часу, састављање разумљиво написаног рада, или испуњавање тестова.
Осим тога, може им недостајати и искуство, фонд речи и технике учења неопходне за успех у школи. Упркос томе, већина учитеља наставника и професора се ослања на предавања, уџбенике и писане тестове, као на основне начине изношења и вредновања учења у областима као што су природне науке. Чак и онда када ученици са потешкоћама у учењу могу да добију прелазну оцену из општеобразовних предмета, као што су природне науке, они и онда имају слабије оцене од њихових другова са слабијим постигнућима.
word document
7 strana
13 kb
" />
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VaÅ” ID : Prisutni na sajtu:
Ukupno prisutno na sajtu: 6 |