Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?


- akcije
- antropologija
- arheologija
- bankarstvo
- beletristika
- biznis
- ekonomija
- etnografija
- etnologija
- filozofija
- finansije
- gastronomija
- geopolitika
- istorija
- istorija umetnosti
- istraživanja
- jezik
- književnost
- kontrola kvaliteta
- lingvistika
- menadžment
- metodika
- narkomanija
- novinarstvo
- obrazovanje
- pedagogija
- popularna psihologija
- pravo
- psihologija
- religija
- saveti
- slikarstvo
- sociologija
- sport
- srpski jezik
- turizam
- zaštita












CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9046
Najnovi član: dudanena

Najnoviji tekstovi:

slika Dobitnik i rezultati Kviza 35 (Dobitnici i rešenja)
slika Kviz 35 (kviz 35)
slika Razvoj emocionalne inteligencije kod dece (psihologija)
slika Dobitnik i rezultati Kviza 34 (Dobitnici i rešenja)
slika Kviz 34 (kviz 34)
slika Znanje kao pasoš za budućnost (ICT)
slika Jedinstveni narod i zemlja Slavena (istorija)
slika Da li je ekcem kod dece povezan sa alergijama i astmom? (medicina)
slika Četvrta industrijska revolucija i proširena realnost na Sinergiji 17 (ICT)
slika Mihail Labkovski: Pustite decu da budu - deca! (psihologija)





REGISTRUJTE SE
i èitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
drustvo:::psihologija
16. novembar. 2017.

Razvoj emocionalne inteligencije kod dece


      Program koji sprovodimo ima za cilj ubrzanje razvoja emocionalne inteligencije kod dece uzrasta od 7 do 11 godina. Fokus je na jačanju socijalnih i emocionalnih kompetencija i smanjivanje negativnih posledica bilo kojih stresnih emocija, straha od njihovog iskazivanja i vršnjačkog nasilja, kao i njegove učestalosti.
      Pozivamo roditelje da dodatno usmere decu u pravcu razvijanja emocionalne inteligencije i sticanja bazičnih emocionalnih kompetenci. Emocionalna pismenost, ako ne u okviru školskog programa, svakako bi trebalo da bude zastupljena u van nastavnim aktivnostima. Tek u prethodnih dve ili tri decenije se postepeno uviđa važnost emocija, ali u praksi mnogih zemalja je i dalje premalo javnih predavanja ili aktivnog rada, kako sa decom tako i sa odraslima. Ukoliko nema organizovanih aktivnosti vezanih za pozitivan razvoj, puštamo decu da se sama, u velikom broju slučajeva, neuspešno, bore sa neprijatnim socijalnim situacijama u školama i van njih.
      Emocionalna inteligencija je od skoro prepoznata u svetu kao bitan faktor koji zahteva posvećenu pažnju i ako je zanemarena, može predstavljati delikatan i kompleksan problem sa mnogim negativnim implikacijama. U Srbiji je ovaj problem još uvek nedovoljno prepoznat i malo je organizacija i aktivnosti koje se njime bave. Ovo je inicijativa za prepoznavanje važnosti razvoja emocionalne inteligencije i sprovođenje većeg broja ovakvih ili sličnih aktivnosti.
      Ovaj višemesečni program je usmeren na osvešćivanje, prepoznavanje i razumevanje emocija od strane dece, za početak sopstvenih osećanja, kao i osećanja drugova u vršnjačkoj grupi. Sistematski prikaz obuhvata ovih 5 oblasti:
     
      1. Samosvest
     
      Odnosi se na svest o samom sebi, trenutnu pažnju posvećenu unutrašnjim stanjima i sopstvenim istinskim osećanjima, podrazumeva introspekciju, svest o našim snagama i slabostima, o tome koje emocije osećamo, kada i zašto. Takođe podrazumeva svest o svojim željama, mislima, osobinama i postupcima, kao i o svojoj vrednosti, što direktno utiče na samopouzdanje. Samosvest je sposobnost da upoznamo sebe i sopstveni identitet.
     
      2. Suočavanje sa emocijama i upravljanje njima
     
      Ovo se posebno odnosi na neugodne i uznemirujuće emocije. Razvijanje ovog područja doprinosi fleksibilnosti i lakšem izlaženju na kraj sa frustracijama. Podrazumeva razvijanje samokontrole, što je veoma bitno za suočavanje i prevladavanje životnih izazova.
     
      3. Motivacija/samomotivacija
     
      Veština pojedinca da istraje u ostvarivanju postavljenih ciljeva, uprkos neizbežnim problemima i preprekama. Samomotivacija se odnosi na intrinzičku motivaciju, koja je u nama i ne zavisi od spoljašnjih okolnosti i nagrada. Ona se stvara još u detinjstvu, odlaganjem trenutnog zadovoljstva zarad dugoročnog i stvaranjem prvih radnih navika.
     
      4. Empatija
     
      Sposobnost da stvari posmatramo iz perspektive druge osobe, da prepoznamo i razumemo njena osećanja i ponašamo se u skladu sa njima. Empatija se ne doživljava samo uz posredstvo reči, već i uz ton i boju glasa, izraza lica i drugih neverbalnih pokazatelja.
     
      5. Socijalne veštine
     
      Sposobnost održavanja iskrenih odnosa i rada sa drugim osobama. Pozitivno i prilagođeno ponašanje u odnosima sa drugima.
     
      Aktivnosti će obuhvatati razvijanje ovih 5 oblasti unutrašnjeg razvoja, uz aktivno učešće dece. Razgovaraćemo o emocijama, učiti da ih prepoznajemo i imenujemo, kako da ne dozvolimo da nas obuzmu ako to ne želimo, ali i budemo slobodni da ih osećamo i pokazujemo to drugima.
      Kriterijum za prijavljivanje je uzrast dece, radionice su osmišljene za uzrast od 7 do 11 godina.
      Radionice će voditi psiholozi, a dodatne aktivnosti koje će sprovoditi tokom radionica kroz pristup, rad i ostvaren pozitivan odnos sa decom će biti podsticanje samomotivacije kod dece, pospešivanje samopoštovanja i samopouzdanja, empatije i pozitivnog samogovora.
      Nagrađivanje pozitivnih emocija i ponašanja, prihvatanja, poštovanja različitosti, tolerancije, ljubavi.
     
      Radionice za razvoj emocionalne inteligencije počinju od novembra 2017. godine, svakog ponedeljka od 18:30 do 20:00 h.
      Mesto održavanja radionica je Zemun, adresa Karađorđev trg 18, prostor udruženja "Roditelj".
      Detaljne informacije i obaveštenja o narednim radionicama možete pronaći na fejsbuk stranici "Razvoj emocionalne inteligencije kod dece"
      Maksimalan broj dece koji može prisustvovatu jednoj radionici je 10, a pitanja u vezi dodatnih informacija i prijave možete slati na e-mail: udruzenje.rast@gmail.com ili pozivom na telefon 064-167-83-56 (Predrag).
     
      Poseti stranicu na Fejsbuku ->
     
     

Razvoj emocionalne inteligencije kod dece



Zasad nema komentara na ovaj tekst!

AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje
obuka20
administracija01

Najnoviji blogovi:

08. 02. 2015.
Staniša Krsmanović
- NEZNAM, NEŽELIM, NEMOGU: Ovo su najveće greške u pravopisu srpskog, hrvatskog, bosanskog ili ma-kako-ga-zvali jeziku
17. 01. 2015.
Staniša Krsmanović
- 5 istina koje znaju samo mentalno snažne osobe
22. 12. 2014.
Staniša Krsmanović
- Boris Dežulović: Adio pameti
04. 12. 2014.
Anita Momčilović
- "Noć knjige" 12. decembra 2014. od 17 do 24h
04. 11. 2014.
Anita Momčilović
- Uspešno završen 59. Međunarodni Sajam knjiga u Beogradu
03. 09. 2014.
Staniša Krsmanović
- Шта је полуинтелектуалац?
14. 07. 2014.
- Gde su ljudi?
12. 07. 2014.
Siniša Stamatović
- Multi Language - Univerzalni rečnik reči
16. 06. 2014.
- LUK I LIRA
12. 06. 2014.
- SCIENTIA SEXUALIS




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 11
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 11




© 1999. - 2017.
Digitalna Srbija pravi
1Sva prava zadržana ||| All rights reserved