Najšire korišćen i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svetu koji sadrži efikasne strategije za primenu interneta u poslovanju.
Biblija za sve koji se bave PR-om!
Svet pruža obilje prilika upornim stručnjacima za odnose s medijima, sa oduševljenjem ističe Majkl Levin, savetnik za odnose s javnošću, u ovom ažuriranom klasiku o odnosima s medijima.
Podsticajnim tonom i s dozom humora, autor približava čitaocima način na koji razmišljaju profesionalci u odnosima s javnošću i opisuje svaki aspekt uspešne medijske kampanje, stavljajući akcenat na veštine koje čitaoci treba da razviju upoznavanje s radom postojećih medijskih kuća, umeće ubedljivog predstavljanja projekta i povezivanja s ljudima iz medija, glavne veštine pismene i usmene komunikacije, te sagledavanje situacije iz šire perspektive zahvaljujući kojima se skreće pažnja glavnih igrača u štampanim i elektronskim medijima.
Prema Levinovom mišljenju, ograničen budžet ne predstavlja prepreku u odnosima s javnošću pod uslovom da imate veliko samopouzdanje, da ste dinamičnog duha i, iznad svega, hrabri.
Levin detaljno obrazlaže svoje teorije, a čitaocima će biti poučni i zabavni primeri izuzetno uspešnih kampanja, kao i onih koje su doživele pravi fijasko. Njegova knjiga je pronicljivo i kompetentno štivo namenjeno preduzimljivim stručnjacima za odnose s medijima.
Majkl Levin je osnivač kompanije LCO, jedne od svetski najistaknutijih i najuspešnijih PR firmi u industriji zabave. Novine Ju-Es-Ej tudej ocenile su ga kao jednog od najinteligentnijih i najuglednijih rukovodilaca u Holivudu. Levin je vodio PR kampanje za slavne ličnosti među kojima su Barbra Strajsend, Majkl Džekson, Bil O&aps; Rajli, Dejvid Bouvi, Majkl Džej Foks, Čarlton Heston, Demi Mur, Suzan Somers, Džordž Karlin, Ozi Ozborn, Džon Stjuart, Robert Evans i mnogi drugi. Pored ove, napisao je još osamnaest knjiga, uključujući Broken Windows, Broken Business: How the Smallest Remedies Reap the Biggest Rewards.