Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?


- akcije
- antropologija
- arheologija
- bankarstvo
- beletristika
- biznis
- ekonomija
- etnografija
- etnologija
- filozofija
- finansije
- gastronomija
- geopolitika
- istorija
- istorija umetnosti
- istraživanja
- jezik
- književnost
- kontrola kvaliteta
- lingvistika
- menadžment
- metodika
- narkomanija
- novinarstvo
- obrazovanje
- pedagogija
- popularna psihologija
- pravo
- psihologija
- religija
- saveti
- slikarstvo
- sociologija
- sport
- srpski jezik
- turizam
- zaštita












CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9081
Najnovi član: goranko

Najnoviji tekstovi:

slika Два света муком спојена (umetnost)
slika Структурализам и историографија (istorija)
slika Naučnici predstavili očaravajući snimak interne komunikacije biljaka (VIDEO) (biohemija)
slika Свијет образовања брише границе (obrazovanje)
slika Najbolje knjige o kulinarstvu i šta kulinarske knjige čini vrhunskim (gastronomija)
slika ЧУВАРКЕ НАЦИОНАЛНЕ КУЛТУРНЕ БАШТИНЕ (umetnost)
slika Proglašen je za najboljeg nastavnika na svijetu, ali je njegova priča veća od svake nagrade (nagrade)
slika ИЗЛОЖБА ЉИЉАНЕ СТОЈАНОВИЋ „ВИБРАЦИЈЕ СВЕТЛОСТИ“ (umetnost)
slika Mene mama šalje u školu samo da joj ne smetam kući (vaspitanje)
slika Ateroskleroza - nastanak i lečenje (medicina)





REGISTRUJTE SE
i čitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
drustvo:::
23. mart. 2011.

Strategije pozicioniranja na tržištu


Pozicioniranje je mesto koje proizvod (kompanija) zauzima na svom tržištu, a određuje se načinom kako ga doživljava ciljno tržište.
Kod izbora strategije pozicioniranja neophodno je poći od kupaca i njihovih stavova prema proizvodu.
Najčešće strategije koje preduzeća koriste za pozicioniranje na tržištu su:

1.Biti broj jedan
Cilj ove strategije je da kompanija bude prva u svojim aktivnostima. Ljudi obično pamte one koji su u nečemu prvi.

2.Naći rupu na tržištu
Ovo je strategija koju koriste kompanije koje kasnije ulaze na neko tržište. One vrlo teško mogu primeniti prvu strategiju. Alternativa im je da traže nepokriveni deo tržišta tzv. "rupu na tržištu".

3.Repozicioniranje konkurenata
Ukoliko na tržištu ne postoji slobodan prostor za ulazak, jedina mogućnost za kompaniju koja na njega ulazi je napad na konkurente, ukazivanje na njihove slabosti i isticanje sopstvene superiornosti. To je filozofija strategije repozicioniranja.

Miroslav Zorić








AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje

Najnoviji blogovi:

25. 08. 2019.
Goranko Ilić
- Представљање књиге Црногорски сепаратизам Александра Раковића
07. 08. 2019.
- НАЗАД У ШКОЛУ или НЕКОЛИКО НАЧИНА КАКО БИТИ СРЕЋАН НАСТАВНИК
21. 06. 2019.
Anita Pešić
- OSTVARUJTE SNOVE VAŠE DECE A NE VAŠE SNOVE O NJIMA
16. 05. 2019.
- На крилима детињства
02. 05. 2019.
- Учење кроз игру
02. 05. 2019.
- Прича из детињства 2
02. 05. 2019.
- Прича из детињства
22. 04. 2019.
- PRAVILA PONAŠANJA U BIBLIOTECI- KONKURS
16. 04. 2019.
- NAJBOLJI NASTAVNICI BIVŠE JUGOSLAVIJE
07. 04. 2019.
- Традиционални начин бојења ускршњих јаја




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 24
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 24




© 1999. - 2019.
Digitalna Srbija pravi
Sva prava zadržana ||| All rights reserved
-||-