Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?


- akcije
- antropologija
- arheologija
- bankarstvo
- beletristika
- biznis
- ekonomija
- etnografija
- etnologija
- filozofija
- finansije
- gastronomija
- geopolitika
- istorija
- istorija umetnosti
- istraživanja
- jezik
- književnost
- kontrola kvaliteta
- lingvistika
- menadžment
- metodika
- narkomanija
- novinarstvo
- obrazovanje
- pedagogija
- popularna psihologija
- pravo
- psihologija
- religija
- saveti
- slikarstvo
- sociologija
- sport
- srpski jezik
- turizam
- zaštita












CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9075
Najnovi član: kokobrajs

Najnoviji tekstovi:

slika Doktor Ranko Rajović: Evo šta se dešava sa detetom kada mu kupite mobilni telefon! (pedagogija)
slika "Tragovi duše" za jedno veliko - Hvala (promocija)
slika Koliko se znanje o arhitekturi i građevini menjalo od antike? (arhitektura)
slika Novogodišnji poklon za naše čitaoce (poklon)
slika Kad se uči najvažnije je koncentrisati se na zadati problem (takmičenja)
slika Kinezi napravili providan autoput (gradjevinarstvo)
slika Ovo su najčvršći materijali koji se koriste u građevinarstvu i industriji (građevinarstvo)
slika Ostavi CV! Lansiraj svoju karijeru! (Sajam zapošljavanja)
slika Laboratorijska oprema - tačni nazivi i vrste (hemija)
slika Efekti društvenih mreža: status – it´s complicated (tribine)





REGISTRUJTE SE
i èitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
drustvo:::pedagogija
31. januar. 2007.

КОМПЈУТЕРСКА ТЕХНОЛОГИЈА, ОБРАЗОВАЊЕ И УЧЕНИЦИ СА ПОТЕШКОЋАМА У УЧЕЊУ


Упркос нормалном интелектуалном функционисању, ученици са потешкоћама при учењу испољавају теоријске мањкавости које ометају њихов напредак у учионицама за опште образовање. Иако они имају исте потребе као и други ученици, њихов приступ креативним и изазовним могућностима учења често је специфичан. Њихова оскудна знања (умећа) у основним областима утичу на њихове способности, разумевање и усвајање садржаја из природних наука. На пример, тим ученицима може представљати проблем читање одређених области, (наставне јединице), слушање и хватање бележака на часу, састављање разумљиво написаног рада, или испуњавање тестова.
Осим тога, може им недостајати и искуство, фонд речи и технике учења неопходне за успех у школи. Упркос томе, већина учитеља наставника и професора се ослања на предавања, уџбенике и писане тестове, као на основне начине изношења и вредновања учења у областима као што су природне науке. Чак и онда када ученици са потешкоћама у учењу могу да добију прелазну оцену из општеобразовних предмета, као што су природне науке, они и онда имају слабије оцене од њихових другова са слабијим постигнућима.

Snimi ceo tekst

word document
7 strana
13 kb


dr Славољуб Хилченко



Zasad nema komentara na ovaj tekst!








AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje
obuka20
administracija01

Najnoviji blogovi:

08. 02. 2015.
Staniša Krsmanović
- NEZNAM, NEŽELIM, NEMOGU: Ovo su najveće greške u pravopisu srpskog, hrvatskog, bosanskog ili ma-kako-ga-zvali jeziku
17. 01. 2015.
Staniša Krsmanović
- 5 istina koje znaju samo mentalno snažne osobe
22. 12. 2014.
Staniša Krsmanović
- Boris Dežulović: Adio pameti
04. 12. 2014.
Anita Momčilović
- "Noć knjige" 12. decembra 2014. od 17 do 24h
04. 11. 2014.
Anita Momčilović
- Uspešno završen 59. Međunarodni Sajam knjiga u Beogradu
03. 09. 2014.
Staniša Krsmanović
- Шта је полуинтелектуалац?
14. 07. 2014.
- Gde su ljudi?
12. 07. 2014.
Siniša Stamatović
- Multi Language - Univerzalni rečnik reči
16. 06. 2014.
- LUK I LIRA
12. 06. 2014.
- SCIENTIA SEXUALIS




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:

nela019,
 


Ukupno prisutno na sajtu: 11
Prijavljeni: 1 ||| Gosti: 10




© 1999. - 2018.
Digitalna Srbija pravi
1Sva prava zadržana ||| All rights reserved