Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?


- akcije
- antropologija
- arheologija
- bankarstvo
- beletristika
- biznis
- ekonomija
- etnografija
- etnologija
- filozofija
- finansije
- gastronomija
- geopolitika
- istorija
- istorija umetnosti
- istraživanja
- jezik
- književnost
- kontrola kvaliteta
- lingvistika
- menadžment
- metodika
- narkomanija
- novinarstvo
- obrazovanje
- pedagogija
- popularna psihologija
- pravo
- psihologija
- religija
- saveti
- slikarstvo
- sociologija
- sport
- srpski jezik
- turizam
- zaštita












CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9082
Najnovi član: kosana

Najnoviji tekstovi:

slika ЧЕТВРТИ ОСМЕХОВ ФЕСТИВАЛ ЛАМПИОНА (humanost)
slika Bezbednost dece na internetu (bezbednost)
slika „Već sam ga video sa NOBELOVOM nagradom“: Direktor Matematičke gimnazije ne može da prežali najboljeg đaka ()
slika Kuda i kako ide naše znanje? (Tehnološki kriminal)
slika Дан здраве хране и хлеба (obrazovanje)
slika Нова рима и еуфонија у 69 сонета (književnost)
slika Nisi na internetu, ne postojiš? (FON)
slika KOMPANIJA EKO SERBIA DODELILA STIPENDIJE ZA PET NAJBOLJIH STUDENATA (stipendije)
slika Два света муком спојена (umetnost)
slika Структурализам и историографија (istorija)





REGISTRUJTE SE
i čitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
drustvo:::
31. januar. 2007.

КОМПЈУТЕРСКА ТЕХНОЛОГИЈА, ОБРАЗОВАЊЕ И УЧЕНИЦИ СА ПОТЕШКОЋАМА У УЧЕЊУ


Упркос нормалном интелектуалном функционисању, ученици са потешкоћама при учењу испољавају теоријске мањкавости које ометају њихов напредак у учионицама за опште образовање. Иако они имају исте потребе као и други ученици, њихов приступ креативним и изазовним могућностима учења често је специфичан. Њихова оскудна знања (умећа) у основним областима утичу на њихове способности, разумевање и усвајање садржаја из природних наука. На пример, тим ученицима може представљати проблем читање одређених области, (наставне јединице), слушање и хватање бележака на часу, састављање разумљиво написаног рада, или испуњавање тестова.
Осим тога, може им недостајати и искуство, фонд речи и технике учења неопходне за успех у школи. Упркос томе, већина учитеља наставника и професора се ослања на предавања, уџбенике и писане тестове, као на основне начине изношења и вредновања учења у областима као што су природне науке. Чак и онда када ученици са потешкоћама у учењу могу да добију прелазну оцену из општеобразовних предмета, као што су природне науке, они и онда имају слабије оцене од њихових другова са слабијим постигнућима.

Snimi ceo tekst

word document
7 strana
13 kb


dr Славољуб Хилченко








AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje

Najnoviji blogovi:

27. 10. 2019.
Goranko Ilić
- Књига Завети Милоша Ковића
26. 10. 2019.
- Мачак отишао у хајдуке
25. 08. 2019.
Goranko Ilić
- Представљање књиге Црногорски сепаратизам Александра Раковића
07. 08. 2019.
- НАЗАД У ШКОЛУ или НЕКОЛИКО НАЧИНА КАКО БИТИ СРЕЋАН НАСТАВНИК
21. 06. 2019.
Anita Pešić
- OSTVARUJTE SNOVE VAŠE DECE A NE VAŠE SNOVE O NJIMA
16. 05. 2019.
- На крилима детињства
02. 05. 2019.
- Учење кроз игру
02. 05. 2019.
- Прича из детињства 2
02. 05. 2019.
- Прича из детињства
22. 04. 2019.
- PRAVILA PONAŠANJA U BIBLIOTECI- KONKURS




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 12
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 12




© 1999. - 2019.
Digitalna Srbija pravi
Sva prava zadržana ||| All rights reserved
-||-