Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?










- Dobitnici i rešenja
- Internet
- Istorija
- Psihologija
- SF
- Sajam knjiga
- antistres
- beletristika
- biografija
- biografije
- ekologija
- ekonomija
- etnologija
- filozogija
- istorija
- izudavaštvo
- kriminal
- logika
- marketing
- memoari
- menadžment
- nauka
- neurologija
- novinarstvo
- politika
- popularna nauka
- psihologija
- psihologuja
- putopis
- roditeljstvo
- sociologija
- vaspitanje
- velikani
- vojska
- zabava
- zdravlje
- špijunaža




CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9051
Najnovi član: nikjan

Najnoviji tekstovi:

slika Da li nas letovanja čine pametnijim? (psihologija)
slika Večeras (31. 1. 2018.) - super plavi krvavi Mesec (astronomija)
slika I ptice imaju znanje (zoologija)
slika Stiven Baskervil: Porodice Istočne Evrope se ciljano uništavaju (sociologija)
slika Da li su prepričane lektire pravi put za srednjoškolce? (Internet)
slika Promena termina za Radionice za razvoj emocionalne inteligencije kod dece (psihologija)
slika Doktor Dejan Čubrilo: Hleb sa mašću bolji od slatkiša (fiziologija)
slika Realizacija planova iz davne 1975. godine (investicije)
slika Festival Nauke na Beogradskom sajmu (Festival nauke)
slika ​Niški crtež 2017 (umetnost)





REGISTRUJTE SE
i èitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
knjige:::beletristika
8. decembar. 2015.

Igor Arih - Budi voda


Budi voda      Osnove dinamičkih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova.
     
      Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, a ne sto da bismo osvojili jednog.
     
      Oglašavanje više nije delotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmerni, jednostavno je zastareo. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa teškom artiljerijom u velikim agencijama. Prošla baka sa kolačima, kažu u mom kraju. Forma je pasè. Sadržaj je in.
      Budi voda je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta. Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i svakodnevicu, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.
     
      Izdavač: Laguna
     

Laguna



Zasad nema komentara na ovaj tekst!



AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje
obuka20
administracija01

Najnoviji blogovi:

08. 02. 2015.
Staniša Krsmanović
- NEZNAM, NEŽELIM, NEMOGU: Ovo su najveće greške u pravopisu srpskog, hrvatskog, bosanskog ili ma-kako-ga-zvali jeziku
17. 01. 2015.
Staniša Krsmanović
- 5 istina koje znaju samo mentalno snažne osobe
22. 12. 2014.
Staniša Krsmanović
- Boris Dežulović: Adio pameti
04. 12. 2014.
Anita Momčilović
- "Noć knjige" 12. decembra 2014. od 17 do 24h
04. 11. 2014.
Anita Momčilović
- Uspešno završen 59. Međunarodni Sajam knjiga u Beogradu
03. 09. 2014.
Staniša Krsmanović
- Шта је полуинтелектуалац?
14. 07. 2014.
- Gde su ljudi?
12. 07. 2014.
Siniša Stamatović
- Multi Language - Univerzalni rečnik reči
16. 06. 2014.
- LUK I LIRA
12. 06. 2014.
- SCIENTIA SEXUALIS




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 11
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 11




© 1999. - 2018.
Digitalna Srbija pravi
1Sva prava zadržana ||| All rights reserved