Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?


- akcije
- antropologija
- arheologija
- bankarstvo
- beletristika
- biznis
- ekonomija
- etnografija
- etnologija
- filozofija
- finansije
- gastarbajteri
- gastronomija
- geopolitika
- istorija
- istorija umetnosti
- istraživanja
- jezik
- književnost
- kontrola kvaliteta
- lingvistika
- menadžment
- metodika
- narkomanija
- novinarstvo
- obrazovanje
- pedagogija
- popularna psihologija
- pravo
- psihologija
- religija
- saveti
- slikarstvo
- sociologija
- sport
- srpski jezik
- turizam
- zaštita
- zdravstvo












CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9111
Najnovi član: hahada5327

Najnoviji tekstovi:

slika Prave kuću za manje od jednog dana! (građevinarstvo)
slika 52. Međunarodni kongres i izložba o grejanju, hlađenju i klimatizaciji (KGH) (KGH)
slika STEM zbornica poklanja: 2 edukativne slagalice za buduće inženjere (nastava)
slika Nestalo 600 miliona ptica u EU - od toga 237 miliona vrabaca (ekologija)
slika Misteriozna i neuhvatljiva planeta luta Sunčevim sistemom? (svemir)
slika KAKO SU KANT I HEGEL UKLONILI ZAKON O ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI
(Naučni rad)
(zdravstvo)
slika ПОЗНАТИ НЕМАЧКИ ОФТАЛМОЛОГ: Српска ћирилица је прва азбука света, најмање замара очи (jezik)
slika Nagradni konkurs za smanjenje otpada od hrane
“Lovački ručak”
(ekologija)
slika ŽELJE I PANIKA (informisanje)
slika Радован Лазаревић - Тајна Совиног дола (sociologija)





REGISTRUJTE SE
i čitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
drustvo:::
23. mart. 2011.

Strategije pozicioniranja na tržištu


Pozicioniranje je mesto koje proizvod (kompanija) zauzima na svom tržištu, a određuje se načinom kako ga doživljava ciljno tržište.
Kod izbora strategije pozicioniranja neophodno je poći od kupaca i njihovih stavova prema proizvodu.
Najčešće strategije koje preduzeća koriste za pozicioniranje na tržištu su:

1.Biti broj jedan
Cilj ove strategije je da kompanija bude prva u svojim aktivnostima. Ljudi obično pamte one koji su u nečemu prvi.

2.Naći rupu na tržištu
Ovo je strategija koju koriste kompanije koje kasnije ulaze na neko tržište. One vrlo teško mogu primeniti prvu strategiju. Alternativa im je da traže nepokriveni deo tržišta tzv. "rupu na tržištu".

3.Repozicioniranje konkurenata
Ukoliko na tržištu ne postoji slobodan prostor za ulazak, jedina mogućnost za kompaniju koja na njega ulazi je napad na konkurente, ukazivanje na njihove slabosti i isticanje sopstvene superiornosti. To je filozofija strategije repozicioniranja.

Miroslav Zorić








AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje

Najnoviji blogovi:

21. 08. 2021.
Vladan
- Kako skuvati savršen pirinač na ringli šporeta?
16. 08. 2021.
Vladan
- Da li sasi voda zaista ubrzava mršavljenje?
29. 03. 2021.
Vladan
- Kako rade Internet pretraživači?
29. 12. 2020.
Vladan
- Šta radi armirač?
30. 11. 2020.
Vladan
- Kako „pasivne kuće“ doprinose energetskoj efikasnosti
23. 11. 2020.
Vladan
- Stvari koje bi trebali da znate ukoliko nameravate da započnete proizvodnju organske hrane
06. 05. 2020.
Vladan
- Kakva je procedura za upis u srednju školu?
13. 03. 2020.
Vladan
- Ekoloska deratizacija
15. 12. 2019.
- Стимулација интелектуалног развоја- примери добре праксе
27. 10. 2019.
Goranko Ilić
- Књига Завети Милоша Ковића




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 22
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 22




© 1999. - 2021.
Digitalna Srbija pravi
Sva prava zadržana ||| All rights reserved
Osmrtnicama ba
-||-