Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?






- Bolonja
- Internet
- Seksualno obrazovanje
- administracija
- informatika
- kompanije
- ministarstvo
- muzičke aktivnosti
- nagrade
- neformalno obrazovanje
- osnovno školstvo
- vaspitanje
- školsko zakonodavstvo








CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9084
Najnovi član: savop

Najnoviji tekstovi:

slika ЧЕТВРТИ ОСМЕХОВ ФЕСТИВАЛ ЛАМПИОНА (humanost)
slika Bezbednost dece na internetu (bezbednost)
slika „Već sam ga video sa NOBELOVOM nagradom“: Direktor Matematičke gimnazije ne može da prežali najboljeg đaka ()
slika Kuda i kako ide naše znanje? (Tehnološki kriminal)
slika Дан здраве хране и хлеба (obrazovanje)
slika Нова рима и еуфонија у 69 сонета (književnost)
slika Nisi na internetu, ne postojiš? (FON)
slika KOMPANIJA EKO SERBIA DODELILA STIPENDIJE ZA PET NAJBOLJIH STUDENATA (stipendije)
slika Два света муком спојена (umetnost)
slika Структурализам и историографија (istorija)





REGISTRUJTE SE
i čitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
obrazovanje ::: muzičke aktivnosti

5. april. 2019.
INTEGRACIJA MUZIČKIH AKTIVNOSTI U RAZREDNOJ NASTAVI


      Naučni rad na osnovu sprovedenog empirijskog neeksperimentalnog istraživanja o integraciji muzičkih aktivnosti u razrednoj nastavi na časovima iz predmeta koji nisu muzička kultura.
      Cilj tog istraživanja, koje je obuhvatilo uzorak od 122 učitelja, bio je da se ispitaju stavovi i procene učitelja o vrsti i stepenu te integracije, a primenjen je posebno dizajniran skaler procjene o mogućnostima i primeni tih aktivnosti.
      Istraživanje je sproveo doktorant na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci Darko Ratković.
     
     
      word dokumenti
      .zip format
      Rad - 18 stranica
      Biografija autora - 1 strana
      Bibliografija naučnih i stručnih radova - 2 strane

     
     
Rezime:

      Cilj empirijskog neeksperimentalnog istraživanja je bio da ispitamo stavove i procjene učitelja o vrsti i stepenu integracije muzičkih aktivnosti sa drugim predmetima u razrednoj nastavi. Na prigodnom uzorku od 122 učitelja koji rade u razrednoj nastavi primijenjen je posebno dizajniran skaler procjene o mogućnostima i primjeni integracije muzičkih aktivnosti u razrednoj nastavi SPIMA (α=0,80). Razlike u uticaju sociodemografskih varijabila navedene procjene učitelja su provjeravane pomoću t-testa za nezavisne uzorke (t-test) i jednofaktorskom analizom varijanse (ANOVA). Podaci su obrađeni pomoću statističkog softvera SPSS 19.0 za Windows. Rezultati istraživanja pokazuju da nastavnici od navedenih pet muzičkih aktivnosti u nastavi muzičke kulture najviše integrišu pjevanje, a zatim slušanje muzike. Ostale tri aktivnosti (sviranje, stvaralaštvo i muzičke igre) nisu dovoljno zastupljene. Uočeno je da nastavnici sa najviše radnog iskustva najčešće integrišu aktivnost pjevanja. Kada je distribucija po predmetima u pitanju rezultati ukazuju na najčešću primjenu muzičkih igara u okviru fizičkog vaspitanja, pjevanje u nastavi srpskog jezika i prirode i društva dok je slušanje muzike najviše zastupljeno u nastavi likovne kulture. Najmanji stepen integracije je ostvaren sa nastavom matematike.
Darko Ratković

Otvori ceo tekst ->




AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje

Najnoviji blogovi:

27. 10. 2019.
Goranko Ilić
- Књига Завети Милоша Ковића
26. 10. 2019.
- Мачак отишао у хајдуке
25. 08. 2019.
Goranko Ilić
- Представљање књиге Црногорски сепаратизам Александра Раковића
07. 08. 2019.
- НАЗАД У ШКОЛУ или НЕКОЛИКО НАЧИНА КАКО БИТИ СРЕЋАН НАСТАВНИК
21. 06. 2019.
Anita Pešić
- OSTVARUJTE SNOVE VAŠE DECE A NE VAŠE SNOVE O NJIMA
16. 05. 2019.
- На крилима детињства
02. 05. 2019.
- Учење кроз игру
02. 05. 2019.
- Прича из детињства 2
02. 05. 2019.
- Прича из детињства
22. 04. 2019.
- PRAVILA PONAŠANJA U BIBLIOTECI- KONKURS




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 8
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 8




© 1999. - 2019.
Digitalna Srbija pravi
Sva prava zadržana ||| All rights reserved
-||-