STEM zbornica poklanja: 2 edukativne slagalice za buduće inženjere
Poklanjamo vam POTPUNO BESPLATNO dve edukativne slagalice za razvoj budućih inženjera
Da biste učestvovali u ovom darivanju, neophodno je ispuniti nekoliko uslova:
- da ste deo STEM zbornica mreže, jer želimo da nagradimo naše verne pratioce (newsletter i društvene mreže)
- da ste zaposleni u prosveti (predškolska ustanova, osnovna ili srednja škola)
- da razumete važnost STEM-a
Darujemo vam dve MEGA edukativne slagalice, koje se sastoje od 120 mikroelemenata pomoću kojih vaši učenici i vi možete praviti različite konstrukcije, forme i predmete.
Proglašen je za najboljeg nastavnika na svijetu, ali je njegova priča veća od svake nagrade
Fratar iz Kenije postao je poznat preko noći, nakon što je osvojio Global Teacher Prize, prestižnu nagradu za učitelje na svjetskom nivou. Ipak, njegova priča veća je i moćnija od svake nagrade koju bi mogao da dobije.
Mene mama šalje u školu samo da joj ne smetam kući
Ovaj tekst je posvećen roditeljima koji školu vide kao ustanovu što im služi da se odmore od vlastite djece.
Kao dežurni nastavnik, na velikom odmoru u dvorištu škole naslušam se raznih priča.
Otac dovodi kćerku u školu. Prvi ili drugi razred. Prolaze pored mene i čujem kako djevojčica govori ocu da čim kroči u školsko dvorište počne je stomak boljeti. Otac joj govori da je Allah stavlja na kušnju, On tako hoće. Neka Ga zamoli da je prođe stomak i proći će.
10 дужности српских ђака из 1910. године: Деца су се васпитавала да, пре свега, буду добри људи
Десет дужности ђака објављене су у Политици 19. августа из 1910. године.
Пред почетак школске године требало их је све упамтити, и што је најважније усвојити и применити.
Читајући ове заповести не можемо да се не запитамо где је нестало васпитање духа, човечности и племенитости у српским школама?!
Преносимо вам свих 10 дужности српских ђака
INTEGRACIJA MUZIČKIH AKTIVNOSTI U RAZREDNOJ NASTAVI
Naučni rad na osnovu sprovedenog empirijskog neeksperimentalnog istraživanja o integraciji muzičkih aktivnosti u razrednoj nastavi na časovima iz predmeta koji nisu muzička kultura.
Cilj tog istraživanja, koje je obuhvatilo uzorak od 122 učitelja, bio je da se ispitaju stavovi i procene učitelja o vrsti i stepenu te integracije, a primenjen je posebno dizajniran skaler procjene o mogućnostima i primeni tih aktivnosti.
Istraživanje je sproveo doktorant na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci Darko Ratković.
word dokumenti
.zip format
Rad - 18 stranica
Biografija autora - 1 strana
Bibliografija naučnih i stručnih radova - 2 strane
Rezime:
Cilj empirijskog neeksperimentalnog istraživanja je bio da ispitamo stavove i procjene učitelja o vrsti i stepenu integracije muzičkih aktivnosti sa drugim predmetima u razrednoj nastavi. Na prigodnom uzorku od 122 učitelja koji rade u razrednoj nastavi primijenjen je posebno dizajniran skaler procjene o mogućnostima i primjeni integracije muzičkih aktivnosti u razrednoj nastavi SPIMA (α=0,80). Razlike u uticaju sociodemografskih varijabila navedene procjene učitelja su provjeravane pomoću t-testa za nezavisne uzorke (t-test) i jednofaktorskom analizom varijanse (ANOVA). Podaci su obrađeni pomoću statističkog softvera SPSS 19.0 za Windows. Rezultati istraživanja pokazuju da nastavnici od navedenih pet muzičkih aktivnosti u nastavi muzičke kulture najviše integrišu pjevanje, a zatim slušanje muzike. Ostale tri aktivnosti (sviranje, stvaralaštvo i muzičke igre) nisu dovoljno zastupljene. Uočeno je da nastavnici sa najviše radnog iskustva najčešće integrišu aktivnost pjevanja. Kada je distribucija po predmetima u pitanju rezultati ukazuju na najčešću primjenu muzičkih igara u okviru fizičkog vaspitanja, pjevanje u nastavi srpskog jezika i prirode i društva dok je slušanje muzike najviše zastupljeno u nastavi likovne kulture. Najmanji stepen integracije je ostvaren sa nastavom matematike.