Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?











- Internet
- Organizacione nauke
- PETICIJA
- Svetski dan nauke
- Vlada
- astronomija
- automobilizam
- dizajn
- dogadjaji
- ekologija
- elektronika
- energetika
- filozofija
- genetika
- gradjevinarstvo
- hemija
- internet
- investicije
- izdavaštvo
- knjige
- konkurs
- matematička olimpijada
- medicina
- nagrade
- narkomanija
- nauka
- obaveštenje
- patenti
- poklon
- poljoprivreda
- poplava
- porezi
- programiranje
- propisi
- saobraćaj
- skupovi
- svemir
- takmičenja
- termoenergetika
- upis
- zakon



CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9075
Najnovi član: kokobrajs

Najnoviji tekstovi:

slika Igrica Premetaljka (igrice)
slika Doktor Ranko Rajović: Evo šta se dešava sa detetom kada mu kupite mobilni telefon! (pedagogija)
slika "Tragovi duše" za jedno veliko - Hvala (promocija)
slika Koliko se znanje o arhitekturi i građevini menjalo od antike? (arhitektura)
slika Novogodišnji poklon za naše čitaoce (poklon)
slika Kad se uči najvažnije je koncentrisati se na zadati problem (takmičenja)
slika Kinezi napravili providan autoput (gradjevinarstvo)
slika Ovo su najčvršći materijali koji se koriste u građevinarstvu i industriji (građevinarstvo)
slika Ostavi CV! Lansiraj svoju karijeru! (Sajam zapošljavanja)
slika Laboratorijska oprema - tačni nazivi i vrste (hemija)





REGISTRUJTE SE
i èitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja















Pretraži magazin po:
vesti:::saobraćaj
arhiva

Novi rekord brze železnice 581 km/h


Japanski stručnjaci za brze železnice postigli su novi uspeh, jer je njihov voz na magnetnu levitaciju "Maglev" oborio sopstveni rekord u brzini dostigavši 581 kilometar na čas.
Rekord je oboren u probnoj vožnji sa posadom od 12 osoba i veći je za dva kilometra od prethodnog svetskog rekorda, postignutog 19. novembra ove godine.
Testiranje nove vrste voza, koja radi na principu magnetne levitacije, po čemu je i dobio ime, obavlja se od 1997. godine na posebnoj pruzi na zapadu Tokija. Eksperimentalni voz još nije uključen u redovan saobraćaj i za sada nema podataka kada se to očekuje.
Jedan takav voz već je pušten u komercijalnu upotrebu 2002. godine u Šangaju u Kini, gde se ne testira maksimalna brzina nego mogućnosti njegove upotrebe u redovnom saobraćaju.
Voz sa novom tehnologijom pogona ide znatno većom brzinom od klasičnih vozova sa točkovima zahvaljujući posebnom mehanizmu privlačenja i odbijanja superprovodljivih magneta fiksiranih na voz.

ZNANjE



Zasad nema komentara na ovaj tekst!








AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje
obuka20
administracija01

Najnoviji blogovi:

08. 02. 2015.
Staniša Krsmanović
- NEZNAM, NEŽELIM, NEMOGU: Ovo su najveće greške u pravopisu srpskog, hrvatskog, bosanskog ili ma-kako-ga-zvali jeziku
17. 01. 2015.
Staniša Krsmanović
- 5 istina koje znaju samo mentalno snažne osobe
22. 12. 2014.
Staniša Krsmanović
- Boris Dežulović: Adio pameti
04. 12. 2014.
Anita Momčilović
- "Noć knjige" 12. decembra 2014. od 17 do 24h
04. 11. 2014.
Anita Momčilović
- Uspešno završen 59. Međunarodni Sajam knjiga u Beogradu
03. 09. 2014.
Staniša Krsmanović
- Шта је полуинтелектуалац?
14. 07. 2014.
- Gde su ljudi?
12. 07. 2014.
Siniša Stamatović
- Multi Language - Univerzalni rečnik reči
16. 06. 2014.
- LUK I LIRA
12. 06. 2014.
- SCIENTIA SEXUALIS




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 15
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 15




© 1999. - 2018.
Digitalna Srbija pravi
1Sva prava zadržana ||| All rights reserved